Zásady vrácení peněz

  1. OSVČ Julie Kolupajeva, se sídlem U školky 724, Tuchlovice 273 02, zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném v Magistrátu města Kladno (dále jen „Prodávající“) tímto vydává tento reklamační řád, kterým jsou upravena práva Kupujícíchvznikající zejména z vadného plnění a další podmínky pro uplatňování těchto práv.
     
  2. Kupující je fyzická nebo právnická osoba, která na základě objednávky kupuje zboží od Prodávajícího, anebo i požaduje jeho odeslání příjemci na určené místo (dále jen „Kupující“).
     
  3. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména dle § 2161 odst. 1 z. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, Prodávající odpovídá Kupujícímu, že:

    a.) zboží má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy prováděné Prodávajícím,
    b.) zboží se hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
    c.) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    d.) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
     
  4. Kupující tímto bere na vědomí, že Prodávající se zaměřuje na prodej květin, tedy zboží, které podléhá rychlé zkáze. Vzhledem ke skutečnosti, že předmětem kupní smlouvy jsou květiny, jako zboží podléhající rychlé zkáze, nelze po uskutečnění dodávky objednávku stornovat ani od uzavřené kupní smlouvy odstoupit vyjma postupu dle odst. 5 níže.
     
  5. Kupující nebo příjemce (tj. fyzická nebo právnická osoba, které Prodávající zasílá zboží na určené místo podle objednávky Kupujícího) přebírá zboží svým podpisem na dokladu o doručení či dodacím listu a tímto zároveň stvrzuje, že zboží převzal v dobrém stavu, tj. bez vad. V případě, že je zboží poškozeno (např. polámané květiny) nebo má jiné vady, je Kupující nebo příjemce oprávněn převzetí zboží odmítnout, nebo zboží převzít s výhradou jeho poškození či vady, kterou vyznačí na dokladu o doručení či dodacím listu u svého podpisu. Kupující je současně v takovém případě povinen oznámit toto poškození či jinou vadu zboží Prodávajícímu na tel. +420 777 241 065 nebo na email email@urbanbloom.cz, a to bez zbytečného odkladu poté, kdy měl Kupující nebo příjemce možnost si zboží prohlédnout. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
     
  6. V případě prokazatelného poškození či jiné vady zboží má Kupující právo na přiměřenou slevu z ceny zboží, bezplatné odstranění vady zboží, nebo na jeho výměnu, pokud to není vzhledem k povaze poškození či vady nepřiměřené. Není-li výměna zboží možná, je Kupující oprávněn od smlouvy odstoupit. Kupující zvolí nárok z odpovědnosti za vady současně s oznámením poškození či vady zboží.
     
  7. Prodávající neodpovídá za poškození zboží, které způsobil Kupující a/nebo Příjemce např. mechanickým poškozením vzniklým neopatrnou manipulací či zanedbáním alespoň základní péče o zboží.
     
  8. Prodávající neodpovídá za chybné kontaktní údaje příjemce ani za to, že příjemce nebyl z jakéhokoliv důvodu v přepravní lhůtě zastižen na místě určeném v objednávce.
     
  9. Vzájemné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím vyplývající z vadného plnění řeší obecné soudy. Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.